Le sillage, si·llage (sie-laasj) noun, the trail of scent left behind by a perfume.

01 oktober 2012

Opgemaakt - september '12.


Het is alweer een tijdje geleden dat ik een 'opgemaakt' artikel heb geplaatst. Ik heb ook niet erg veel opgemaakt de afgelopen tijd, het loopt niet zo een vaart bij mij. Toch zijn er afgelopen maand drie producten op gegaan en deze wil ik graag met jullie delen. Kijk je mee?




Als eerste deze cleansing gel van Sephora. Nadat mijn Clinique facial soap op was gegaan (te zien in het vorige opgemaakt artikel) wilde ik graag een nieuw merk proberen. De tube van Sephora leek mij wel fijn, dus heb ik deze gekocht. Het is gewoon een reinigingsgel, geschikt voor alle huidtypes. De geur vind ik lekker, er zit alleen wel SLES in. 

Zou ik het opnieuw kopen? Nee. Ik vind dat deze reinigingsgel me geen schoon gevoel gaf, in tegenstelling tot andere merken die ik heb geprobeerd. Verder was het een prima product, maar ik hou ervan als mijn gezicht ook echt schoon voelt als ik een reinigingsgel heb gebruikt en dat had ik hier dus (helaas) niet. 


Dit is al de tweede tube van deze scrub die ik heb opgemaakt. Het is een scrub met fijne korrels zodat hij, zoals de naam al doet vermoeden, elke dag gebruikt kan worden. Ik gebruikte deze scrub twee keer per week en dat werkte prima. 

Zou ik het opnieuw kopen? Nee. Ik vind de geur van deze scrub namelijk helemaal niet lekker, aan het eind van de tube ging het me zelfs tegenstaan om mijn gezicht te scrubben. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Het is een heel fijn product, maar ik vind dat de geur er ook zeker toe doet en ik hou absoluut niet van de klinische geur die Clinique heeft (ook de reden dat ik de facial soap niet meer gebruik). 



En, last but nog least, deze douchegel van Korres. Korres is een merk dat geschikt is voor de gevoelige huid en zowel gezichts- als lichaamsverzorging heeft. Ik heb uit Griekenland deze douchegel meegenomen met een kokos/vanille geur: heerlijk! Dit was echt een onwijs fijne douchegel, ook omdat het voor 90.2% natuurlijk is. 

Zou ik dit opnieuw kopen? Ja! Ik vond/vind deze douchegel echt heel erg lekker, hij had een heerlijke geur (ze hebben nog veel meer lekkere geuren in hun assortiment!) en deed eigenlijk wat een douchegel moet doen. Ik had een schoon gevoel na het gebruiken. 

Dit waren alweer de producten die ik afgelopen maand heb opgemaakt, niet zoveel eigenlijk.. Ik ga proberen om regelmatig een 'opgemaakt' artikel te maken, maar ik kan niet beloven dat het elke maand komt. Dat hangt ook af van hoeveel ik op maak :-). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten