Le sillage, si·llage (sie-laasj) noun, the trail of scent left behind by a perfume.

04 oktober 2012

New in!


Eerder deze week zagen jullie al wat ik heb opgemaakt afgelopen maand. En als er dingen op gaan, moet er natuurlijk nieuws komen :-)! Ik ben dus de stad in gegaan en heb wat nieuwe spulletjes gekocht. Ben je benieuwd wat ik heb gekocht? Kijk dan verder!



Als eerste dit setje van Clarins. Ik heb een scrub en een cleansing gel gekocht, omdat ik graag wilde overstappen naar een nieuw merk na Clinique. Ik heb ze allebei eerst even geprobeerd en ze zijn goed bevallen! Nu dus de full size producten aangeschaft. De scrub kostte €27 en de cleansing gel €13.45 geloof ik (ik heb per ongeluk het bonnetje weggegooid). 


Ik heb ook een klein flesje (90 ml) van Purity made simple van Philosophy gekocht. Op andere blogs staan hele goede verhalen over deze reiniger en ik wilde hem graag zelf proberen. Omdat ik in het weekend vaak van huis ben heb ik deze gekocht voor in mijn weekendtas, ik ben benieuwd! Dit flesje kost normaal €9.90, maar ik heb €8.90 betaald met een actie. Philosophy is exclusief te koop bij Ici Paris XL. 


Tenslotte een mascara. De Inimitable Intense van Chanel. Ik gebruik deze mascara al een tijdje en mijne is bijna op dus ik heb alvast een nieuwe in huis gehaald. Deze mascara is voor mij de beste mascara die er bestaat! Hij kost €30, een flink bedrag voor mascara maar hij is voor mij elke cent waard. 

2 opmerkingen:

  1. Klinkt goed, best wel duur inderdaad. Leuke blog ook. Zin om elkaar te volgen? ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Linda! Dankjewel :D.
      Elkaar volgen klinkt leuk! Liefs.

      Verwijderen