Le sillage, si·llage (sie-laasj) noun, the trail of scent left behind by a perfume.

11 augustus 2012

New in: MAC Heavenly Creature oogschaduw


Zoals je misschien van de week al zag ben ik weer langs geweest bij de MAC counter. Mijn oog viel daar op de Heavenly Creature collectie, in het bijzonder deze oogschaduw. Dit is Neo Nebula, een mineralize oogschaduw die bestaat uit paarse en roze tinten. Wil je meer weten over deze mooie oogschaduw? Kijk dan verder! 


Ik heb thuis nog niet zoveel van MAC, maar het wordt langzaamaan steeds meer! De Viva Glam was mijn eerste lipstick, nu heb ik mijn eerste mineralize oogschaduw. Toen de foto's van deze collectie gepubliceerd werden vond ik het op het eerste gezicht niet geweldig, ik was niet vastberaden om iets uit deze collectie aan te schaffen. Bij de counter veranderde die gedachte echter bij het zien van al die mooie kleurtjes in het echt! Een medewerker wees mij erop dat deze kleur, Neo Nebula, een hele populaire en mooie kleur is. Na een swatch op mijn hand was ik verkocht!


De mineralize oogschaduw is een zogenaamde gebakken oogschaduw, hierdoor kun je hem zowel nat als droog aanbrengen. Droog geeft de oogschaduw een hele mooie glans en is de kleur wat subtieler, nat wordt de kleur een stuk intenser. Je kan de kleuren door elkaar gebruiken, maar met de donkerdere kleur(en) kun je ook wat schaduw aanbrengen op het oog. Een heel veelzijdig doosje dus! 

Vlnr: Kleuren door elkaar, donkerste kleur, middelste kleur.
Zoals je ziet is de pigmentatie droog geweldig, met een klein beetje komt er al veel kleur vanaf! De kleur is een beetje paars/roze met een hele mooie glans. Hij kan zowel overdag als 's avonds, dan kan je hem eventueel nat aanbrengen voor een wat intensere kleur.

De ingrediƫnten.
Dit is een limited edition en ze gaan heel hard heb ik mij laten vertellen. Hij kost €19.50 voor 1.8 gram oogschaduw en is te koop bij de MAC counters en MAC pro store. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten