Le sillage, si·llage (sie-laasj) noun, the trail of scent left behind by a perfume.

28 augustus 2012

Chanel Inimitable Intense


Ik heb al veel verschillende mascara's geprobeerd, van duur tot goedkoop en elk met een andere spectaculaire belofte. Of het aan mijn wimpers ligt weet ik niet, maar geen enkele mascara wist zijn belofte waar te maken! Tot ik op een dag een sample kreeg van deze, inmiddels heb ik al mijn derde of vierde verpakking in gebruik en het werd tijd om deze holy grail met jullie te delen!



Deze mascara heeft een heel flexibel borsteltje van kunststof. Voor mij maakt het niet zoveel uit of een borsteltje haartjes heeft of van kunststof gemaakt is, misschien vanwege mijn lange zoektocht ;-). Het borsteltje voelt gelukkig wel lekker zacht, groot pluspunt. 


De kleur is intens zwart, dit komt door speciale pigmenten die Chanel gebruikt. Ik hou hier persoonlijk heel erg van, wil je liever een natuurlijk resultaat: de mascara bestaat ook in het bruin en donkerpaars! Er zit verder geen geur aan, dit vind ik alleen maar prettig. Meestal hebben mijn lippenproducten al een geur en ik draag vrijwel dagelijks parfum, dan wil ik niet dat mijn mascara ook nog een geur heeft! 


En dan nu het resultaat, daar gaat het tenslotte om! Op de eerste foto draag ik niks op mijn ogen: 


Zoals je misschien kunt zien zijn mijn wimpers best wel recht en zit er ook niet heel veel krul of volume in. Een mascara moet dus voor mij alledrie deze dingen kunnen. Met twee laagjes Inimitable Intense zien mijn wimpers er zo uit:


Wauw, wat een verschil! Mijn wimpers zijn mooi gekruld, langer en hebben duidelijk meer volume. Ook zijn ze intens zwart. De mascara blijft de hele dag mooi op zijn plek, zonder heel hard te worden of te gaan korrelen. Hij is dus ook ideaal voor mensen die lenzen dragen (die heb ik zelf ook)! 

Kortom, ik ben heel erg tevreden met deze mascara en ik zal hem zeker nog een hele tijd blijven gebruiken! Tot nu toe is er nog geen concurrent geweest namelijk ;-).

Chanel Inimitable Intense kost €29.00 en is te koop bij o.a. Sephora, Ici Paris XL en Douglas. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten