Le sillage, si·llage (sie-laasj) noun, the trail of scent left behind by a perfume.

17 juni 2012

Palmolive Thermal - mineral massage douchegel



Een lekkere douchegel is bij mij altijd welkom. Ik had al een paar goede verhalen gehoord over deze douchegel van Palmolive, dus besloot ik eindelijk de knoop door te hakken en hem ook voor mezelf te kopen. Ben je benieuwd wat ik ervan vond? Kijk dan verder!



De douchegel belooft het volgende (de tekst die op de achterkant staat):
"Ontdek de eeuwenoude geheimen van de dode zee in de douche! Deze unieke formule, met Dode-Zeezout en Aloë Vera extract zorgt voor een zachte peeling. Je huid voelt fluweelzacht aan, voel je lichaam ontspannen dankzij een zalige spa-ervaring bij je thuis!"
De geur vind ik heel erg bijzonder. Niet echt uit te leggen, maar ik vind de douchegel wel heel erg lekker ruiken! Verder doet het ook wat het belooft. Er zitten een soort fijne scrubkorreltjes in wat ervoor zorgt dat mijn huid elke dag een zachte scrub krijgt. Daarnaast gebruik ik twee keer per week nog een gewone scrub.



Wat voor mij ook erg belangrijk is, een douchegel moet geschikt zijn voor een gevoelige huid. Gelukkig kan ik deze douchegel zonder zorgen gebruiken! Voor andere mensen met een gevoelige en/of droge huid: dit is een aanrader!

Ik vind dit dus een hele lekkere douchegel, zeker om in de ochtend te gebruiken. De geur vind ik heel erg lekker, de milde scrub doet mijn huid een heleboel goeds en wat ik erg belangrijk vind is dat mijn gevoelige huid heel goed tegen deze douchegel kan. Ik ben heel erg blij dat ik heb besloten deze aan te schaffen!

Deze Palmolive Thermal douchegel kost ongeveer 2 euro voor 250 ml en is te koop bij drogisterijen en in de supermarkt. 

1 opmerking: